2015. július 8., szerda

5. rész

~Heaven szemszöge~

Egy darabig hallgattunk majd megszólaltam.
- Na és... miért szakítottál a barátnőddel?- hoztam fel a témát.
- Tudod, mikor hazaértem a túrnénkról alig vártam, hogy végre nyugalom legyen. Beléptem a házba és mindenhol ruhák hevertek...persze egyből levágtam mi a helyzet. A szobába mentem és rajta kaptam a csajomat egy ismeretlen pasival hemperegni. Tiszta ideg voltam. Szivem lelkem odaadtam annak a ribancnak erre megcsal.-komorodott el.
- Tényleg nagy kurva a csaj. Sajnálom.- mondtam együttérzően.
- Hát ez van. De kérlek hagyuk ezt.
- Rendben. Tényleg te valami zenész vagy?- kérdeztem amit már idáig is tudtam.
- Igen, énekes vagyok.- mosolygott.
- És milyen stílusu zenét játszotok?
- Glam metal és hard rock.
- Na az tök jó. Én is ilyesmiket szoktam hallgatni. Te Andy amúgy merre megyünk?- nevettem. Annyira belefeledkeztünk a beszélgetésbe, hogy valósággal lementünk a térképről.
- Ó bazdmeg! Jó, hogy szólsz.- röhögött. Elindultunk visszafelé. Egészen hazáig dumáltunk meg hülyéskedtünk. Megtudtam, hogy imádja Batman-t. Mint egy gyerek komolyan. Hamarosan egy ismerős házhoz értünk.
- Na én itt lakom.- mondtam.
- Kár, pedig jól éreztem magam. Nem lenne baj ha elkérném a számod?- kérdezte félénken.
- Miért lenne az?- mosolyogtam. Előszedtem egy papírt meg egy tollat és ráfirkantottam a számom.
- Tessék.- nyújtottam felé közben észbe kaptam. De mostmár tényleg megyek. Szia.- meg se vártam a válaszát berohantam a lakásba és becsaptam az ajtót magam mögött. El se hiszem, hogy lehetek ekkora hülye. Az a dolgom, hogy megöljem...nem pedig jópofizni vele. A kurva életbe! Ha kettészakadok akkor is végzek vele!!! Morcosan felmentem a szobámba és beugrottam az ágyamba azzal a lendülettel el is aludtam.
Reggel iszonyadt fáradtan keltem. Olyan érzés volt mintha bunkóval 20x fejbe csaptak volna. Semmi kedvem nem volt kimászni az ágyból ezért megkukkantottam a telefonom. Kár volt. 3 nem fogadott hívás és 2 sms egy ismeretlen számról. Egyből tudtam ki volt az. Gondoltam jobban járok ha kikapcsolom a picsába. Egy kis idő kell, hogy újra tiszta fejjel tudjak gondolkozni. Esküszöm hideg vérrel fogom megölni és semmi bűntudatom nem lesz!

1 megjegyzés:

  1. Sziasztok! Jó a történetetek, a történet is, a fogalmazás is. Egyszerűen mondva tökéletes. Remélem, hogy hamar jön a folytatás :D :) *-*

    VálaszTörlés