2015. július 8., szerda

3. rész

~Heaven szemszöge~

- Ha gondolod nyugodtan ülj le a nappaliba. Egy perc és jövök.- mondtam és megvártam míg eltünik. Megkerestem a kedvenc fegyverem és bementem én is.
- Most költöztél be Kendra?- kérdezte nekem hátat fordítva.- direkt letakartam a bútorokat meg a szőnyeget. Nem akartam összevérezni őket... túl drága volt.
- Ó igen most.- megjelent egy ádáz vigyor a fejemen majd egy könnyed mozdulattal lelőttem. Fogtam a hullát és kivonszoltam a kertbe. Gyorsan összedobtam egy kissebb fajta mágját és bedobtam had égjen. Visszamentem a házba és leszedtem a véres fóliát majd azt is a tűzbe dobtam. Mire jó ha az embernek nincsenek szomszédai. Hamar elégtek a bizonbyítékok majd mindenféle lelkiismeret furdalá nélkül visszasétáltam a házba. Elraktam a fegyveremet aztán letusoltam és bevágtama szunyát.
Másnap reggel  első dolgom volt bemenni Ed-hez. Hamar megérkeztem majd felmentem az irodájába. Kivágtam az ajtót.
- Mission complete. És egy kis szuvenírt is hoztam.- mondtam és az asztalára dobtam az iratait meg a telefonját. Ez nálam bevett szokás.
- Ügyes kislány. Á mielött elmennél lenne egy nagyon sűrgős feladat. Mivel te vagy a legjobb emberem téged akarlak ezzel megbízni. És ne feledjük dupla annyi money lenne.- pár perc agyalás után megszólaltam.
- Rendben. Elvállalom.
- Ez a beszéd. 1 hónap áll a rendelkezésedre nem több. Azt ajánlom siess.- mondta és a kezembe nyomta az aktát.
- Hamarosan jövök.- azzal kiléptem az ajtón.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése