2015. július 8., szerda

4. rész

~Heaven szemszöge~

Hazaérve ledobtam az aktát a kanapémra és rendeltem egy pizzát. Bekapcsoltam a TV-t és kezembe vettem a papír köteget majd olvasni kezdtem.
Név: Andrew Biersack                    Kor: 21                                                    Foglalkozás: énekes
 Nem értettem ki az a hülye aki ki akar nyiratni egy énekest. De végülis mit zavar ez, ha dupla annyi lét kapok?! Mikor a végére értem megszólalt a csengő. Kinyitottam majd átvettem a pizzát és kifizettem. Bevittem a nappaliba és nekiláttam. Azon agyaltam hogyan kéne a közelébe férkőznöm de semmi nem jutott az eszembe. Úgy gondoltam alszok egyet aztán meglátjuk. Felmentem, bemásztam az ágyba és elaludtam.
Reggel egész korán ébredtem ahoz képest, hogy 11-igy szoktam aludni. kómásan kikeltem az ágyamból és lementem kávét főzni. Szép lassan iszogattam közben újra el kezdtem olvasni az aktát hátha okosabb leszek. Nagyot tévedtem. Ebbe a szarba semmit nem említettek ami a segítségemre lenne. Viszont a végére betűztek egy képet. A munkám során jó pár pasival találkoztam de Ő az egyetlen aki még jól is néz ki. Bazd meg Heaven! Te egy hidegvérű gyilkos vagy! Nem gondolhatsz ilyenekre!!                        A délelött hamar eltelt azzal, hogy takarítottam. Viszont délután csak bámultam ki a fejemből. Úgy éreztem ideje valamit tennem, hogy minnél hamarabb végezzek ezzel a megbízásal. Magamra kaptam egy dögös kis rucit és elindultam a közeli discoba hátha szerencsém lesz. Tény, hogy sose voltam az a tipikus disco patkány de attól független szeretek eljárni oda. Kb fél óra múlva meg is érkeztem. Amint beléptem megcsapott a pia a cigifüst és az izzadtság fullasztó triója. Leültem a bárpulthoz és rendeltem magamnak valami jó erős piát. Had pusztuljanak az agysejtek! Felmértem a terepet, hogy kikkel van dolgom. Ahogy így jobbra-balra forgolódtam megláttam a célpontomat. Egyedül volt. EKKORA MÁZLIT!!! Gondoltam, hogy hamarosan idejön mivel kiürült a pohara. Gyorsan lehúztam az adagomat és rendeltem még egy kört. Néhány perc múlva megjelent áldozatom majd kért egy whisky-t. Éreztem ahogy végigmér. Mikor már a második kört rendelte nem bírtam szó nélkül.
- Csak nem most vagy túl egy szakításon?- kérdeztem közben odaforultam hozzá.
- Eltaláltad. Mondd te valami gondolat olvasó vagy?- mosolygott rám.
- Tudtottam még nem.- mondtam.- Heaven.- nyújtottam felé a kezem.
- Andy.- felelt majd kezet rázunk.- És te mit keresel itt ilyen késő este?
- Kicsit kimozdultam otthonról. Unatkoztam egydül.- vontam meg a vállam.
- Hogy ne undd magad halálra van kedved kicsit sétálni?- kérdezte kedvesen.
- Persze.- válaszoltam egyszerűen. Felálltunk és kisétáltunk a discoból.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése