2015. július 1., szerda

1. rész



A nevem Heaven Faith és bérgyilkos vagyok. Igen...sokan meglepődnek a nevemen és azon amit csinálok. Egy biztos, hogy a pokolban fogok megrohadni. Igazából azért vállaltam el a melót mert bosszút akartam állni azokon akik életem során megaláztak. Mikor őket szépen kinyírtam nem volt megállás és ugye a bandából sincs kilépés, csak ha halott vagy.
Ed a főnököm nemrég hívott, hogy menjek be hozzá mert van egy új megbízásom. Ígyhát fogtam magam és beültem a fekete terepjárómba. Hamar odaértem a "főhadi szállásra". Beléptem az ajtón és a lifthez igyekeztem. Mikor felértem Ed irodáját vettem célba. Egy igen laza mozdulattal kibasztam az ajtót.
- Szia főnök.- köszöntem pimaszul és levágódtam a kedvenc fotelembe.
- Á...Heaven. Csakhogy ideértél. Lenne számodra egy új megbízásom.- vigyorgott ördögien közben összekulcsolta kezet. Ilyenkor a frászt hozza rám.- A neve Parker Hale és üzlet ember. A Midnightba fog vacsorázni. Azt javaslom menj oda és végezd ki minél hamarabb. Tudod, hogy utálom az ilyen gazdag kis férgeket.- azzal közelebb csúsztatta az illető fényképét.
-  Rendben Főnök. Hamarosan jelentkezem.- mondtam majd felálltam a helyemről, elvettem az asztaláról a fényképet és a lifthez mentem. Mikor leértem a földszintre barátnőm jött velem szembe.
- Szia Hilary.- köszöntem.
- Szióka Heaven.- mosolygott majd megöleltük egymást.
- Rég láttalak. Mi szél hozott erre? Csak nem újjabb megbízás?- kérdezte enyhén dilis barátnőm.
- De, igen.- vigyorogtam.
- Mutasd!- követelte. Felé nyújtottam a képet amit az imént kaptam Ed-től.
- Úú... cuki.- kacsintott.
- Csak szerinted Hil. Tudod, hogy nem az én esetem.- mondtam kicsit hűvösen.
- Jó, jó. Bocsi. Nah kislány nekem mennem kell mielött Ed letépné a fejem amiért késtem. Légy jó.- mondta és eltűnt.
Kisétáltam majd beszálltam a kocsimba és hazamentem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése